FAQ

1: Mijn login werkt niet

Heeft u al een login (account / e-mailadres)? Dan kunt u uw account (re)activeren door een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Stap 1: Ga naar de login pagina: bisonspoor.nl/login/
Stap 2: Klik op wachtwoord vergeten
stap 3: vul het e-mailadres in van uw account en klik op de knop ‘nieuw wachtwoord opvragen’
Stap 4: U ontvangt automatisch een nieuw wachtwoord per e-mail.
(mocht u niet direct een mail ontvangen, check dan ook uw ongewenste/spam berichten).

2: Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd maar nog niet ontvangen
  1. Als u via wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aangevraagd, dan ontvangt u direct een nieuw wachtwoord per e-mail
    (mocht u niet direct een mail ontvangen, check dan ook uw ongewenste/spam berichten).
  2. Mocht u geen nieuw wachtwoord ontvangen, neem dan contact via het contact formulier onderaan deze pagina.
3: Ik heb nog geen account, hoe kan ik mij aanmelden?

Stap 1: Ga naar de login pagina: bisonspoor.nl/login/
Stap 2: Klik op de knop  ‘aanmelden’

Vervolgens maakt u een keuze;

  1. Is het bedrijf waarvoor u werkt gevestigd in Bisonspoor? Dan vraagt u eenvoudig een nieuw account aan via het formulier. Zodra wij uw account hebben geactiveerd (binnen 2 werkdagen) ontvangt u hiervan de bevestiging en wachtwoord.
  2. Is het bedrijf waarvoor u werkt niet gevestigd in Bisonspoor, dan kunt u direct zelf uw account aanmaken.

 

 

4: Ik heb geboekt maar hiervan geen bevestigingsmail ontvangen

Wanneer u een Meeting Room boekt, vergeet dan niet om de knop ‘boeking afronden’ aan te klikken. Pas na deze stap is uw boeking voltooid.

In de volgende stap ziet u de pagina met de bevestiging van uw boeking, u kunt hier ook andere deelnemers uitnodigen voor uw meeting.

Na afronding van uw boeking, ontvangt u direct de boekingsbevestiging per e-mail.

Mocht u geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan ook uw spam of ongewenste berichten, het kan zijn dat de mail hierin terecht is gekomen.

Indien u onze mails niet juist ontvangt, adviseren wij om contact op te nemen met uw eigen ICT leverancier.

Tip! Bij ‘Mijn Bisonspoor’, ziet u het complete overzicht van al uw boekingen.

 

5: Waar kan ik mijn online bestelde uitrijkaarten ophalen?

Via de website kunt u in stap 1, extra’s boeken. Voorbeelden van extra’s zijn o.a. een flipover. extra scherm of uitrijkaarten voor uw bezoekers.

Indien u extra’s heeft besteld, (waaronder uitrijkaarten) ontvangt u hiervoor een aparte factuur via e-mail: verhuur@wintertrust.com.

  1. Vervolgens kunt u zelf de parkeerkaarten ophalen bij de receptiedesk/Vascobelo op vertoon van uw boekingsbevestiging.
  2.  U kunt de parkeer(dag)kaarten vervolgens zelf verdelen aan uw bezoekers. Zodoende hoeven bezoekers niet individueel de parkeerkaarten op te halen bij de receptie en worden onnodige opstoppingen bij de receptie / Vascobelo coffeecorner voorkomen.

Let op!
In Winkelcentrum Bisonspoor parkeert u altijd de eerste 4 uur gratis.
Een uitrijkaart is dus alleen nodig indien uw bezoek(ers) meer dan 4 uur in het Bisonspoor Business Center aanwezig zijn.

6: Mijn credits zijn op. Hoe kan ik extra credits bestellen?

Mocht u niet beschikken over voldoende credits in het lopende kwartaal, dan heeft u als huurder in  het Bisonspoor de mogelijkheid om extra credits aan te schaffen. Volg de stappen hieronder indien u extra credits wil aanschaffen. U ontvangt hiervoor altijd achteraf een factuur van Officespoor B.V.

Stap 1:
Om het overzicht van uw credits te kunnen zien moet u zijn ingelogd. Klik op de knop (zie afb. hieronder). Deze knop vind u bovenaan de selectiepagina van de Meeting Rooms, en bij uw account onder ‘Mijn Bisonspoor’.

Stap 2:
Kies uw bundel en selecteer het door u gewenste aantal bundels middels de drop down. U kunt kiezen voor een creditbundel van 4 credits of een creditbundel van 16 credits. Door het aantal te veranderen in de drop down, kunt u ook meerdere creditbundels bestellen.

De totaalprijs wordt direct onderaan getoond. Klik vervolgens op ‘volgende stap’.

Stap 3: 

Controleer uw gegevens en rond de bestelling af. Nadat u de bestelling heeft geplaatst, worden de extra credits (bundels) direct bijgeschreven bij het saldo op uw account (zie afb. hieronder). De orderbevestiging hiervan ontvangt u direct per mail. (mocht dit niet zo zijn, check dan ook uw spam/ongewenste berichten).U kunt de extra credits direct gebruiken voor het boeken van Meeting Rooms.

Nadat u bent ingelogd, ziet u uw huidige creditsaldo bij ‘Mijn Bisonspoor’. De extra credits (bundels) worden automatisch toegevoegd aan het “saldo huidig kwartaal”. De extra credits zijn gekoppeld aan de bedrijfsaccount en kunnen door alle gebruikers die gekoppeld zijn aan dit bedrijf worden gebruikt om ruimtes te reserveren. Let op: De creditbundels zijn 90 dagen. Daarna vervallen deze credits.

Stap 4: Betaling

Via beheer@wintertrust.com ontvangt u van Officespoor B.V. de factuur voor de bestelde extra credits (creditbundels).

Voorwaarden credit Bundels:

  • Met credits kunnen alleen ruimtes geboekt worden. (Extra’s, creditbundels en de Conference Room zijn niet te boeken met credits, hiervoor ontvangt u achteraf een factuur van Officespoor B.V. . (in euro’s)
  • Het bedrag zoals vermeld op de orderbevestiging naar de aanvrager is het bedrag waarvoor een factuur wordt verzonden.
  • Extra credits (bundels) zijn 90 dagen geldig.
  • Binnen 90 dagen moeten de extra credits (bundel) besteed zijn. Na 90 dagen (per datum van aanvraag) vervallen de resterende extra credits (bundel).
    Niet gebruikte credits (van de bundel) worden niet gerestitueerd door Officespoor B.V.  Let er dus op dat u de extra aangeschafte credits binnen de 90 dagen gebruikt.
  • Extra credits (bundels) worden uitsluitend per bundel verkocht, U kunt er voor kiezen om meerdere bundels aan te schaffen.
  • Extra credits (bundels) kunnen op ieder moment (gedurende het jaar) worden bijbesteld, ongeacht uw huidige creditsaldo.
  • Officespoor B.V. heeft het recht om op ieder moment de hoeveelheid credits en prijzen van creditbundels aan te passen.

 

Contact

Heb je vragen, opmerkingen of eventuele klachten? Laat het ons weten!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.