FAQ

1: Mijn login werkt niet

In sommige gevallen kan het voorkomen dat de webbrowser je (inlog/cache) gegevens opslaat nadat je eerder al ingelogd was. Hierdoor kan het voorkomen dat je  correct inlogd op de website, maar als je daarna naar een andere webpagina gaat, het boekingssysteem aangeeft dat je niet meer bent ingelogd en je dus geen ruimte kunt boeken. Om dit te verhelpen, houd je op het toetsenbord de CTRL-toets ingedrukt, klik vervolgens op de F5-toets (dit ververst de pagina).

Het systeem geeft nu aan, dat je weer bent ingelogd, je kunt nu je boeking afronden.
Mocht je nog steeds inlog problemen ondervinden, neem dan contact op via het contactformulier onderaan de pagina.

Werkt je bestaande wachtwoord niet meer? 

Heb je al een login (account / e-mailadres)? Dan kan je zelf je account (re)activeren door een nieuw wachtwoord aan te vragen via de website.

Stap 1: Ga naar de login pagina: bisonspoor.nl/login/
Stap 2: Klik op wachtwoord vergeten
stap 3: vul het e-mailadres in van je account en klik op de knop ‘nieuw wachtwoord opvragen’
Stap 4: Je ontvangt automatisch een nieuw wachtwoord per e-mail.
(mocht je niet direct een e-mail ontvangen, check dan ook je ongewenste/spam berichten).

2: Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd maar nog niet ontvangen
  1. Als je via ‘wachtwoord vergeten’ (www.bisonspoor.nl/login/) een nieuw wachtwoord aangevraagd, dan ontvang je direct een nieuw wachtwoord per e-mail
    (mocht je niet direct een e-mail ontvangen, check dan ook je ongewenste/spam berichten).
  2. Mocht je echter geen nieuw wachtwoord ontvangen, neem dan contact op via het contact formulier onderaan deze pagina.
3: Ik heb nog geen account, hoe kan ik mij aanmelden?

Stap 1: Ga naar de login pagina: bisonspoor.nl/login/
Stap 2: Klik op de knop  ‘aanmelden’

Vervolgens maakt u een keuze;

  1. Is het bedrijf waarvoor je werkt gevestigd in Bisonspoor? Dan vraag je eenvoudig een nieuw account aan via deze pagina. Zodra wij je account aanvraag ontvangen hebben, zullen wij je account activeren. Binnen 2 werkdagen ontvang je hiervan de bevestiging en het wachtwoord.
  2. Is het bedrijf waarvoor je werkt niet gevestigd in Bisonspoor, dan kan je direct zelf je account aanmaken.

 

 

4: Ik heb geboekt maar hiervan geen bevestigingsmail ontvangen

Wanneer je een Meeting Room of de Conference Room boekt, vergeet dan niet om de knop ‘boeking afronden’ aan te klikken. Pas na deze stap is je boeking voltooid. In de volgende stap zie je de pagina met de bevestiging van uw boeking, je kunt hier ook andere deelnemers uitnodigen voor je meeting.

Na afronding van je boeking, ontvang je direct de boekingsbevestiging per e-mail.

Mocht je geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan ook je spam of ongewenste berichten, het kan zijn dat de bevestigingse-mail hierin terecht is gekomen.

Indien je onze mails niet juist ontvangt, adviseren wij om contact op te nemen met je eigen ICT leverancier.

Tip! Nadat je bent ingelogd, zie je bij ‘Mijn Bisonspoor’, het complete overzicht van al je boekingen.

 

5: Hoe is het parkeren geregeld?

Bij Bisonspoor parkeer je altijd de eerste 4 uur gratis. Parkeer je langer dan 4 uur tussen 6.15 uur en 21.15 uur dan zijn de kosten als volgt:

EERSTE 4 UUR GRATIS
5 UUR € 5,00
6 UUR € 7,50
7 UUR € 10,00
8 UUR € 12,50
DAGKAART € 15,00

’S AVONDS TUSSEN 21.15 – 06.15 UUR:  € 5,- PER UUR

In- en uitrijden is op basis van kentekenherkenning.

Er zijn verschillende mogelijkheden om de parkeerkosten te voldoen. Bij de uitgang van het Business Center hangt een QR code die je kunt scannen. Je voert je kenteken in op de pagina die opent, betaalt het openstaande bedrag en ontvangt dan een eigen QR code op je telefoon. Deze kun je dan gemakkelijk scannen bij de uitrijzuil. Als je dit bent vergeten dan kun je ook doorrijden tot de uitrijzuil en het openstaande bedrag direct contactloos betalen.

Huurders van het business center hebben de mogelijkheid om QR codes te verstrekken aan bezoekende gasten en medewerkers. Informeer bij jouw betreffende contactpersoon wat de mogelijkheden zijn.

Klik hier voor alle informatie over de parkeer- en betaalmogelijkheden

6: Mijn credits zijn op. Hoe kan ik extra credits aanschaffen?

Zijn je credits op in het lopende kwartaal?

Dan heb je als huurder in  het Bisonspoor de mogelijkheid om extra credits aan te schaffen. Je ontvangt hiervoor altijd achteraf een factuur van Officespoor B.V. Volg de stappen hieronder.

Stap 1:
Om je creditssaldo te kunnen zien moet je zijn ingelogd. Ga vervolgens naar je account en open het tabje ‘mijn Bisonspoor’. Klik op de knop ‘nieuwe credits aanschaffen’ (zie afb. hieronder).

Stap 2:
Kies een bundel en selecteer het gewenste aantal bundels middels de drop down. Je kunt kiezen voor een creditbundel van 4 credits of een creditbundel van 16 credits. Door het aantal te veranderen in de drop down, kan je ook meerdere creditbundels aanschaffen. Het is ook mogelijk om meerdere bundels aan te schaffen.

De totaalprijs wordt direct getoond. Klik vervolgens op ‘volgende stap’.

Stap 3: 

Controleer je gegevens en rond de bestelling af. Nadat je de bestelling hebt geplaatst, worden de extra credits (bundels) direct bijgeschreven bij het saldo op je account (zie afb. hieronder). De orderbevestiging hiervan ontvang je direct per mail. (mocht dit niet zo zijn, check dan ook je spam/ongewenste berichten). Je kunt de extra credits direct gebruiken voor het boeken van Meeting Rooms.

Nadat je bent ingelogd, zie je je huidige creditsaldo bij ‘Mijn Bisonspoor’. De extra credits (bundels) worden automatisch toegevoegd aan het “saldo huidig kwartaal”. De extra credits zijn gekoppeld aan de bedrijfsaccount en kunnen door alle gebruikers die gekoppeld zijn aan dit bedrijf worden gebruikt om ruimtes te reserveren.

Stap 4: Betaling

Via beheer@wintertrust.com ontvang je van Officespoor B.V. de factuur voor de bestelde extra credits (creditbundels).

Let op: De creditbundels zijn 90 dagen geldig. Na 90 dagen vervallen deze credits.

Voorwaarden credit Bundels:

  • Met credits kunnen alleen ruimtes geboekt worden. (Extra’s, creditbundels en de Conference Room zijn niet te boeken met credits, voor  deze diensten ontvang je achteraf een factuur van Officespoor B.V. . (in euro’s)
  • Het bedrag zoals vermeld op de orderbevestiging naar de aanvrager is het bedrag waarvoor een factuur wordt verzonden.
  • Extra credits (bundels) zijn 90 dagen geldig.
  • Binnen 90 dagen moeten de extra credits (bundel) besteed zijn. Na 90 dagen (per datum van aanvraag) vervallen de resterende extra credits (bundel).
    Niet gebruikte credits (van de bundel) worden niet gerestitueerd door Officespoor B.V.  Let er dus op dat je de extra aangeschafte credits binnen de 90 dagen gebruikt.
  • Extra credits (bundels) worden uitsluitend per bundel verkocht, Je kunt er voor kiezen om meerdere bundels aan te schaffen.
  • Extra credits (bundels) kunnen op ieder moment (gedurende het jaar) worden aangeschaft, ongeacht je huidige creditsaldo.
  • Officespoor B.V. heeft het recht om op ieder moment de hoeveelheid credits en prijzen van creditbundels aan te passen.

 

7: Wat zijn de dagdelen waarop de Conference Room is te boeken

De Conference Room is alleen per dagdeel of avondblok van minimaal 4 uur te boeken en kan tussen 08:00 en 21:00 uur geboekt worden.

De kosten per dagdeel bedragen 600 euro,- ex. BTW. Ben je als huurder gevestigd in Bisonspoor dan ontvang je 50% korting op de factuur voor boekingen binnen onderstaande dagdelen.*

  • Ochtend: van 08:30 tot 12:30 uur */**
  • Middag: van 13:00 tot 17:00 uur */**
  • Avond: van 17:00 tot 21:00 uur */**/***

De korting op de factuur is alleen van toepassing voor huurders van een kantoorruimte op Bison Office Spaces en je toegang hebt tot het reserveringssysteem. 

** Reserveringen, die over meerdere dagdelen vallen, worden berekent als twee of meer dagdelen. Voor reserveringen van bijvoorbeeld 12:30 tot 17:00 uur of van 10:00 tot 14:00 uur geldt dus altijd een meerprijs i.v.m. bezettingscapaciteit en facilitaire ondersteuning.

*** Een avonddeel reserveren (van 17:00 tot 21:00) is alleen mogelijk indien je huurder bent van een kantoorruimte op Bison Office Spaces en als huurder toegang hebt tot het reserveringssysteem. In de overige gevallen kunt u de Conference Room alleen huren op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. 

8: Kan mijn sessie verlopen terwijl ik aan het boeken ben?

De boeking wordt pas definitief als deze via online betaling is voldaan, of met credits (in stap 3) wordt afgerond. In beide gevallen ontvang je een bevestigingsmail van de boeking. Je sessie verloopt dus niet, maar iemand anders kan wel in de tussentijd dezelfde ruimte boeken, als diegene de boeking eerder voltooid zal het systeem aangeven dat de ruimte niet langer beschikbaar is.

Let op:
Indien het bedrijf niet gevestigd is in het Bisonspoor, wordt de boeking direct online betaald.  Houd wel rekening met het volgende: Als de online betaling niet succesvol is of er wordt te lang gewacht met online betalen dan wordt de reservering niet verwerkt op onze website. Deze tijd is afhankelijk van de betaalmethode. Bij iDeal is dit 15 min, bij credit card betalingen 30 min. en bij Paypal betalingen 3 uur.

9: Ik heb een ruimte geboekt maar zie de boeking niet in mijn agenda?

Mocht het gebeuren dat een boeking niet in je agenda wordt getoond, dan komt dit waarschijnlijk doordat de instellingen om ICS bestanden te openen niet correct zijn ingesteld op je laptop of pc. Het mailprogramma stuurt dan het ICS bestand naar Windows of Mac en die weet niet wat ermee moet gebeuren.
Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij je om contact op te nemen met je eigen ICT partner.

10: Is het mogelijk om vergaderruimtes van te voren te reserveren?

Ja dit kan! Per type Meeting Room zijn er verschillende reserveringstermijnen.

  • Meeting Rooms zijn tot 90 dagen van te voren te reserveren.
  • De Conference Room is tot 1 jaar van te voren te reserveren. Hiermee is er voldoende tijd om eventuele sprekers, catering en overige zaken af te stemmen. U kunt hiervoor contact opnemen met: verhuur@wintertrust.com 
11: Kan ik boeking(en) een referentie meegeven?

Ja, wanneer je een boeking plaatst kan je in stap 2 van het boekingsproces (bij “uw informatie”) een referentie meegeven aan je boeking.

Dit is handig als je meerdere boekingen op dezelfde dag reserveert, of als je een groot aantal boekingen (Meeting Rooms) geruime tijd van te voren reserveert. De omschrijving die je meegeeft aan de boeking zie je terug op de boekingsbevestiging e-mail en bij je account onder het tabje ‘Mijn Bisonspoor’.

Contact

Heb je vragen, opmerkingen of eventuele klachten? Laat het ons weten!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.