Werken Bij

Werken bij Bisonspoor!

Vastgoed vacature: Technisch Manager bij Winter Trust B.V.

Wij zijn wij
Innovatie, bouwen en de verbinding opzoeken. Dit is wat een locatie succesvol maakt, want woningen, kantoren en winkels zijn samen sterker dan alleen. Met deze filosofie start je iedere dag bij deze werkgever. Dit familiebedrijf heeft het doel om in Maarssen een bruisend, levend en duurzaam gebied te ontwikkelen met winkels, appartementen, kantoren en de juiste energie. Het is een familiebedrijf dat een brug slaat tussen de strategie en de uitvoeringspraktijk. Je komt te werken in een ambitieus klein team met echte specialisten en een duidelijke visie.

Dit ga je doen

Wij zijn op zoek naar een Technisch Manager. We zijn al decennia lang actief op de vastgoedmarkt in en om Utrecht. De portefeuille bestaat uit winkels, bedrijfsmatig onroerend goed en woningen.

Jij bent een echte teamplayer, draagt verantwoordelijkheid en onderhoudt een goed contact met o.a. de huurders, aannemers en leveranciers. Je zal nauw samenwerken met de Commerciële Property Manager en Facility Managers.

De belangrijkste taken zijn:

  • Uitvoeren van het technisch management voor meerdere (grootschalige) objecten.
  • Uitvoeren van periodieke inspecties van de portefeuille en het opstellen van rapportages.
  • Opstellen van meerjaren onderhoudsbegrotingen en periodieke managementrapportages.
  • Aansturing en coördinatie van de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden door derden, alsmede de aansturing van eventuele huismeesters/locatiemanagers.
  • Voorbereiden en begeleiden van onderhouds- en renovatieprojecten.
  • Verzorgen van de aanbesteding.
  • Aanvragen van vergunningen.
  • Huurder overleggen en afhandelen servicekostenafrekeningen.
  • Onderhouden van contacten met huurder, aannemers, leveranciers en opdrachtgevers.
  • Aanbesteden en beheren van (facilitaire) onderhoudscontracten.
  • Signaleren van verbeteringen t.b.v. de exploitatie.
  • Controleren van uitgevoerde werkzaamheden.
  • Verzorgen van een correcte rapportage t.a.v. kosten vs. budget.

Dit wordt er gevraagd

  • Afgeronde MBO+/HBO opleiding (bouwkunde / WTB).
  • Gedegen installatietechnische én bouwkundige kennis.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring bij voorkeur opgedaan bij een vastgoedmanagement organisatie, belegger of technisch adviseur.
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving.
  • Een echte teamplayer, maar kan zelfstandig werken.
  • Communicatief vaardig, klantgericht en leergierig.

Reageren

Je kunt reageren naar: Angelique van Dam, Angelique.vandam@wintertrust.com


Vacature: Property Administrator

Wij zijn wij
Innovatie, bouwen en de verbinding opzoeken. Dit is wat een locatie succesvol maakt, want woningen, kantoren en winkels zijn samen sterker dan alleen. Met deze filosofie start je iedere dag bij deze werkgever. Dit familiebedrijf heeft het doel om in Maarssen een bruisend, levend en duurzaam gebied te ontwikkelen met winkels, appartementen, kantoren en de juiste energie. Het is een familiebedrijf dat een brug slaat tussen de strategie en de uitvoeringspraktijk. Je komt te werken in een ambitieus klein team met echte specialisten en een duidelijke visie.

Jouw nieuwe rol
De belangrijkste verantwoordelijkheden liggen op het gebied van het coördineren van de debiteuren en verwerking van de servicekosten administratie. De ontwikkeling van de locatie is zeer divers. Appartementen, winkels, kantoren en infrastructurele oplossingen worden nu gebouwd, aangepast en geoptimaliseerd om het gebied tot een groot succes te maken. In plaats van de focus op een specifiek project ben je betrokken en verantwoordelijk voor het volledige takenpakket van A tot Z. Waaronder het controleren van kostenoverzichten die betrekking hebben op servicekosten tot en met het zorgen van tijdige betalingen van huurders. Ook contact met het incassobureau en opmaken van betalingsregelingen behoren tot de werkzaamheden. Daarnaast wordt gebruik gemaakt van Yardi, dé property management tool binnen de vastgoedsector. Jij zorgt ervoor dat de processen, administratie en boekhouding via dit systeem goed verloopt.

Wat breng jij
Je bent nauwkeurig, hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je bent in staat om gevraagd en ongevraagd advies te geven, dat je op kwalitatieve wijze kan beargumenteren. Je rapporteert en overlegt rechtstreeks met de directeur. Ervaring in het vastgoed en met de servicekosten administratie helpt.

Wat je kan verwachten
Naast een uitdagende baan waar je jezelf en jouw vaardigheden dag in dag uit kunt ontwikkelen en meegroeien met dit bouwende team, ontvang jij een marktconform salaris met passende secundaire arbeidsvoorwaarden. Je komt te werken in een gloednieuw ontwikkeld kantoorpand met als doel de locatie om je heen zo succesvol mogelijk te maken. Als je naar buiten kijkt zie je waar je het voor doet en de impact die jouw bijdrage heeft in de ontwikkeling van deze nieuwe omgeving.

Interesse?
Als je interesse hebt in deze rol, stuur dan je cv naar: Tom.Schraverus@hays.com
(onder vermelding van vacature nrs.  #1044930 #1045360)