Veelgestelde vragen
1: Wat is de wachttijd voor een woning?
- Voor een 2 kamer appartement is de wachttijd vanaf 28 maanden.
- Voor een 4 kamer appartement is de wachttijd vanaf 1 maand.
2: Hoeveel kost het om ingeschreven te worden?
Om de inschrijving te voltooien dient u €30,- inschrijfgeld op rekeningnummer NL44 RABO 0328 990 671 t.n.v. Winter Trust B.V. over te maken.
3: Wat is de huurprijs?
- Voor een 2 kamer appartement is de huurprijs per maand €850,- (vanaf prijs en exclusief €40,- servicekosten) *
- Voor een 4 kamer appartement is de huurprijs per maand €1.075,- (vanaf prijs en exclusief €40,- servicekosten) *
- Voor een 4 kamer gerenoveerd appartement is de huurprijs per maand €1.325,- (vanaf prijs en exclusief €40,- servicekosten) *
* Excl. Gas en licht
4: Hoe schrijf ik me in?
Heeft u interesse in een wonen in het Bisonspoor? Graag ontvangen wij uw gegevens via ons (online) inschrijfformulier.
5: Hoe kom ik in aanmerking voor een woning?
Om in aanmerking te komen voor een woning, dient u aan de volgende voorwaarden te voldoen. Bekijk de voorwaarden.
6: Hoe kan ik mijn huurovereenkomst beëindigen?
Wanneer u de huurovereenkomst wilt beëindigen kunt u de opzegging mailen naar verhuur@wintertrust.com of per brief aangetekend versturen naar;
Apartspoor B.V.
Bisonspoor 3002-A703
3605 LT Maarssen
Let op: Opzeggingen kunnen alleen plaatsvinden per de eerste (dag/datum) van de volgende maand.
Voorbeeld: Wanneer u per 1 juni de woning wilt verlaten, moet de opzegging voor 1 mei doorgegeven zijn per mail of brief. Het is niet mogelijk om de woning op andere dagen van de maand op te zeggen.
7: Heeft u een technische vraag?
Als u een technische vraag heeft kunt u mailen naar facility@wintertrust.com, op werkdagen bereikbaar tussen 08:00-18:00 uur.
Storing buiten kantooruren?
Heeft u een storing buiten kantooruren?
Dan kunt u contact opnemen via telefoonnummer 020-485 8585.
Contact
Heb je vragen, opmerkingen of eventuele klachten? Laat het ons weten!
"*" geeft vereiste velden aan